Vraag vandaag nog een demo aan
De belangrijkste pijlers van onze VoIP oplossing
Integratie CRM
Voipplay kan koppelen met meer dan 250 CRM/ERP applicaties (bvb. Teamleader, Navision, Salesforce, Microsoft 365, Exact Online...). Zo kunnen interessante communicatiestromen opgezet worden om klantgericht te communiceren.
Gebruiksvriendelijk
Telefonie hoeft niet moeilijk te zijn. U kan op elk moment zelf de nodige aanpassingen doen in het online Voipplayportaal. Zo is de telefooncentrale steeds aangepast aan uw noden.
Kostenbesparend
Geen onverwachte kosten, alleen een vast bedrag per maand. In vele gevallen goedkoper dan de traditionele telefonie. Bovendien is Onze VoIP oplossing zeer schaalbaar: komt er een collega bij of verlaat een medewerker het bedrijf, dan kunt u zelf heel eenvoudig telefoonlijnen en toestellen toevoegen of verwijderen. U betaalt dus op elk moment énkel voor hetgeen u nodig heeft.
Flexibel
Voipplay werkt volgens het plug & play principe. Verhuist uw bedrijf of werkt u vanop een andere locatie? U dient uw toestel aan te sluiten op het internet en kan daarna onmiddellijk bellen.
Klantgericht
Klanten die snel en efficiënt geholpen worden aan de telefoon, klagen minder en kopen meer, precies wat u wilt toch?
Altijd & overal
Of u nu op kantoor, in een hippe koffiebar, aan uw keukentafel thuis of op uw luie kont onder de Spaanse zon werkt: u bent altijd bereikbaar op uw intern nummer via de handige Voipplay app.