1/25
[NIEUW] Gepersonaliseerde geluidsopname
Via Voipplay kan u verschillende soorten bandjes laten opnemen in meerdere talen. Zo kunnen we keuzemenu's, wachtbandjes, out of offices ... laten inspreken en toevoegen in uw portaal. Op die manier hoeft u niet langer zelf zaken in te spreken en op te laden.
2/25
Connectie met Whatsapp Business
Koppel uw Voipplay bedrijfsnummer aan Whatsapp Business en chat met uw klanten, prospecten, leveranciers ... via Whatsapp.
3/25
Weekschema
Pas uw telefonie eenvoudig aan aan de openingsuren van uw bedrijf.
4/25
Keuzemenu (IVR)
Maak het de beller gemakkelijk en laat hem kiezen bij wie hij terecht wil komen a.d.h.v. een keuzemenu.
5/25
Deurintercom / parlofoon
Wanneer klanten aanbellen via de parlofoon kunt u hen van op uw bureau, via uw telefoontoestel verwelkomen.
6/25
Integraties met bestaande pakketten als MyZen, Microsoft Teams & Teamleader.
Voipplay kan integreren met meer dan 250 bestaande pakketten. Hierdoor kan je een stuk sneller actie ondernemen en uitbellen vanuit jouw pakket. Benieuwd hoe de integratie werkt met jouw pakket? Aarzel niet en informeer naar de mogelijkheden.
7/25
Gratis intern bellen tussen verschillende vestigingen
Afstand maakt niet uit. Collega's bellen altijd gratis naar elkaar.
8/25
Flexibel doorschakelen
Doorschakelen is een fluitje van een cent, zowel intern als extern.
9/25
Belgroepen / ringgroepen
Laat meerdere toestellen binnen uw bedrijf rinkelen bij eenzelfde oproep.
10/25
Automatisch doorschakelen
Laat uw telefoon niet nodeloos rinkelen als u er niet bent, maar zorg voor een flow waarbij de oproep automatisch doorgeschakeld wordt.
11/25
Wachtmuziek en wachtrij
Maak het wachten wat aangenamer voor uw klanten: kies voor een leuke melodie.
12/25
Adresboeken
Hou uw meest gebruikte contacten bij in uw persoonlijk adresboek. Ook een adresboek op bedrijfsniveau is mogelijk.
13/25
Sneltoetsen
Belt u vaak dezelfde personen? Via de sneltoetsen belt u hen nóg sneller.
14/25
Spraakberichten
Stel zelf heel gemakkelijk vaste en dynamische spraakberichten in.
15/25
Voicemail & e-mailnotificatie
Voicemailberichten worden opgenomen en als geluidsbestand doorgestuurd naar uw e-mailadres.
16/25
Gespreksopname
Gesprekken opnemen om uw service verder te verbeteren? Dat kan!
17/25
Dag- en nachtmodus
Bepaal wanneer uw centrale automatisch in dag- of nachtmodus moet gaan.
18/25
Telefonisch vergaderen
Vergaderen via de telefoon? Voipplay beschikt over een handig toestel voor meetings met 5 personen op één locatie.
19/25
QR-code provisioning
Gebruik uw computer als softphone dankzij de QR-code in de Cloud Softphone app.
20/25
Online status
Via het Voipplayplatform kunt u in één oogopslag zien welke collega vrij of bezet is, met wie hij aan het bellen is en hoelang het gesprek al bezig is.
21/25
User-login
Een Voipplaygebruiker kan zelf ook inloggen op het Voipplayplatform om zijn/haar parameters (zoals voicemail, microgeluid en adresboek) te beheren.
22/25
Fax to mail
Inkomende faxen kunnen sneller opgevolgd worden dankzij de ontvangst ervan in uw mailbox.
23/25
Flexdesk
Wisselt u regelmatig van bureau met uw collega's? Het is mogelijk om op elk toestel in te loggen met uw eigen nummer.
24/25
Speciale en buitenlandse nummers
Zowel speciale nummers (vb. 0800-nummers) als buitenlandse nummers kunnen geactiveerd worden op uw Voipplay-account.
25/25
...
Andere standaardfuncties zijn uiteraard ook inbegrepen. Wenst u nog een andere functionaliteit? Laat het ons zeker weten, dan bekijken we de mogelijkheden!