08/06/2022
Uw Voipplay telefooncentrale in eigen beheer
Als u kiest voor zakelijke telefonie via Voipplay, komt een van onze engineers langs om alles te installeren en alle functionaliteiten in te stellen op uw maat. Dat wil echter niet zeggen dat u zelf niets meer kunt aanpassen. Wanneer u ‘admin’ of beheerder bent, dan valt het portaal van Voipplay geheel onder uw beheer.
Daar kunt u zelf gemakkelijk alles aanpassen naar uw behoeftes en wensen van dat moment. U kunt met andere woorden geheel zelf uw telefooncentrale beheren.
Persoonlijk adresboek
De contacten die u het meest gebruikt, houdt u bij in uw persoonlijk adresboek. Door gebruik van het adresboek verschijnt de klantnaam onmiddellijk op het scherm. Zo weet u wie u aan de lijn heeft, nog voor u opneemt. Ook uitbellen gaat eenvoudig. Met één druk op het nummer belt uw telefoontoestel uw gekozen contactpersoon op. Het adresboek is overal bereikbaar. Het bevindt zich namelijk veilig in de cloud.
Weekschema’s op maat
Oproepen kunt u koppelen aan een weekschema. Via het portaal stelt u een efficiënte oproepflow in tijdens de openingsuren. Wanneer u afwezig bent of iemand belt buiten de openingsuren, kunt u een boodschap instellen. Die boodschap kan per dag verschillen.
Automatisch doorschakelen
Wanneer u er niet bent, kunt u er via Voipplay voor zorgen dat uw telefoon doorgeschakeld wordt. U kunt zelf bepalen wie de volgende in lijn is.
Wachtmuziek en wachtrij
Niemand houdt van wachten, en al zeker niet van die standaard wachttoontjes. Met Voipplay kunt u een eigen melodie kiezen. U maakt het zo voor bellers in de wachtrij net iets aangenamer.
Flexibiliteit troef
Het grote voordeel is dat u alles in realtime kunt aanpassen. Voipplay biedt u alle flexibiliteit. En laat dat nu net de basiskracht van VoIP zijn.
Zelf flexibele, zakelijke telefonie in uw bedrijf?