07/02/2019
Hoe Voipplay bijdraagt tot een hogere klantentevredenheid
Klanten die sneller geholpen worden aan de telefoon, klagen minder en kopen meer. Precies wat u wilt toch?
Voipplay is...
► Eenvoudig
Geen complexe en dure telefooncentrale meer, maar bellen in de cloud!
► Schaalbaar en flexibel
Uitbreiden, verhuizen, thuiswerken of verschillende vestigingen vormt allemaal geen probleem wanneer u met VoIP belt. Uw telefonie evolueert gewoon met uw bedrijf mee.
► Compleet
In cloudtelefonie werden alle denkbare functionaliteiten opgenomen: automatisch doorschakelen, tijdsschema op basis van de openingsuren, eenvoudig instellen van voicemail en wachtmuziek, conferentiegesprekken...
► Gebruiksvriendelijk
VoIP is heel simpel: een nieuw toestel toevoegen, de automatische doorschakeling wijzigen, een out-of-office bandje inspreken,... u kan het voortaan allemaal zelf via het online portaal!
► Deel van een groter geheel
Uw Voipplay kan gekoppeld worden aan uw CRM- of ERP-pakket voor een nóg efficiëntere werking!
► Kostenefficiënt
Een vaste maandelijkse kost voor uw telefonie, geen onverwachte kosten meer! Bovendien is Voipplay in de meeste gevallen een stuk goedkoper dan de klassieke telefonie.
Benieuwd geworden? Ontdek...