22/04/2021
Beheer zelf uw telefooncentrale
Wilt u de weg die binnenkomende oproepen volgen zelf bepalen? Zorgen dat oproepen automatisch doorgeschakeld worden? En zelf een wachtmuziekje kiezen? Wilt u met andere woorden geheel zelf uw telefooncentrale beheren? Het kan, met Voipplay!
Persoonlijk adresboek
De contacten die u het meest gebruikt, houdt u bij in uw persoonlijk adresboek. Door gebruik van het adresboek verschijnt de klantnaam onmiddellijk op het scherm. Zo weet u wie u aan de lijn heeft, nog voor u opneemt. Ook uitbellen gaat eenvoudig. Met één druk op het nummer belt uw telefoontoestel uw gekozen contactpersoon op. Het adresboek is overal bereikbaar. Het bevindt zich namelijk veilig in de cloud.
Weekschema’s op maat
Oproepen kunt u koppelen aan een weekschema. Via het portaal stelt u een efficiënte oproepflow in tijdens de openingsuren. Wanneer u afwezig bent of iemand belt buiten de openingsuren, kunt u een boodschap instellen. Die boodschap kan per dag verschillen.
Automatisch doorschakelen
Wanneer u er niet bent, kunt u er via Voipplay voor zorgen dat uw telefoon doorgeschakeld wordt. U kunt zelf bepalen wie de volgende in lijn is.
Wachtmuziek en wachtrij
Niemand houdt van wachten, en al zeker niet van die standaard wachttoontjes. Met Voipplay kunt u een eigen melodie kiezen. U maakt het zo voor bellers in de wachtrij net iets aangenamer.
Beheer uw telefooncentrale via Voipplay en maak het uzelf gemakkelijk. Plan een afspraak om alle functionaliteiten en voordelen van Voipplay te ontdekken.