21/10/2021

5 tips om 'the full experience' van Voipplay te beleven.

Voipplay is ons eigen Voice over IP oplossing. Zelf ontwikkeld en uiteraard ook binnen Trustteam de way to go op vlak van telefonie.

Voor ons lijkt het vaak logisch hoe we Voipplay en alle bijkomende features optimaal kunnen benutten. Uiteraard willen we ook u de full experience van Voipplay gunnen. Daarom vijf interessante tips om alles uit Voipplay te halen.

Kies het juiste toestel

Om alles uit bedrijfstelefonie met Voipplay te halen, is het eerst en vooral belangrijk om uw noden in te vullen met de juiste toestellen. De Voipplay experten binnen Trustteam staan u graag bij in uw keuze. Van vaste toestellen tot draagbare telefoons, van single tot multiple DECT, wij kijken samen met u wat de beste optie is. Bovendien kan u ook kiezen om uw toestellen bij Trustteam te huren. Daarnaast kan ook een headset handig zijn, dit voor uw werknemers die vaak telefoneren maar tegelijkertijd de twee handen vrij willen hebben. Tot slot kan u ook uw eigen mobiele telefoon en desktop als telefoontoestel gebruiken.

Wees flexibel

Overal bereikbaar zijn is de nieuwe standaard voor iedereen. Waar je vroeger op je werknummer enkel bereikbaar was op kantoor, zijn er nu talloze opties om ook elders, even kwalitatief, beschikbaar te zijn. Het immense voordeel van Voice over IP is dat je enkel een toestel, een provider en een internetverbinding nodig hebt. Kan je die 3 vakjes aanvinken? Dan ben je klaar om aan de slag te gaan.

De Voipplay app zorgt er voor dat ondanks het gebruik van je privételefoon werk en privé gescheiden kan houden. Geen gedoe meer met twee verschillende toestellen. Bel professioneel met de app en bel privé met je eigen abonnement. 

Stel je eigen voorkeuren in

Met Voipplay is het mogelijk om zelf je voorkeuren in te stellen. Bij de overstap naar Voipplay kan je ook een bijkomende opleiding nemen. Hier legt de Voipplay expert uit hoe je zelf het Voipplay portaal kan gebruiken en aanpassen. Aanpassingen kan je maken in de vorm van weekschema’s, callflows, wachttonen, voicemails, failovers, wachtrijen, routering, snelkeuzemenu … Alles wat een persoonlijke touch kan gebruiken.

Integreer met andere pakketten

Om ten volle van Voipplay te kunnen genieten, kan je nog een stap verder gaan en integreren met tal van pakketten. Dit zorgt ervoor dat telefonie niet als een apart gegeven werkt binnen uw onderneming. Alles wordt met elkaar geconnecteerd. Inkomende call? Geen probleem, koppel Voipplay met uw CRM-pakket en u weet meteen wat de lopende zaken zijn bij deze klant of prospect. Deze koppeling is maar één van de meer dan 250 mogelijke voorbeelden. Vraag gerust na of de koppeling met uw tool mogelijk is, dan controleren wij dit meteen.

Denk aan de toekomst

Ben je een bedrijf in volle groei en wil je zonder veel problemen nieuwe gebruikers en toestellen toevoegen? Met Voipplay zijn wijzigingen zo gebeurd. Laat ons gewoon weten dat er een gebruiker moet toegevoegd of verwijderd worden en wij zorgen ervoor dat dit meteen gebeurd.

Functionaliteiten

Kiezen voor Voipplay staat gelijk aan het verkrijgen van heel wat innovatieve functies die helpen bij het optimaliseren van uw bedrijfsprocessen.

Ontdek alle functionaliteiten

Toestellen

Een vast toestel, een draagbaar model of een handige headset: we hebben het allemaal. Maar het belangrijkste: al onze toestellen zijn ready to use!

Bekijk alle toestellen

Contacteer ons

Is er nog iets onduidelijk? Laat ons gerust weten als u nog extra vragen heeft. Of test het platform in een gratis demoversie!

Demo aanvragen