Features de belangrijkste onderdelen die aanwezig zijn in Voipplay

Voipplay komt standaard met een massa functionele mogelijkheden, hieronder willen we er toch enkele in de kijker zetten

Conference Room

Maak zelf conference rooms die beveiligd zijn met een PIN-code wanneer er ingebeld word.

Inbound routering

Stel op DID-nummer niveau in wat er moet gebeuren met inkomende gesprekken van de VOIP-provider.

Outbound routering

Instellen welke VOIP-provider er standaard moet genomen worden voor uitgaande gesprekken en welke moet gebruikt worden als failover.

E-mail notificatie

Ontvang een mail met tijdstip en caller-ID bij een inkomende call.

Voicemail notificatie

Ontvang uw voice mail via een bijlage in een email.

Tijdscondities

Bepaal wat er met de oproepen moet gebeuren tussen bepaalde tijdstippen en op feestdagen.

Dag-Nacht toggle

Bepaal wanneer de centrale automatisch in dag-modus of nacht-modus moet gaan, wat de oproep-flow moet zijn en krijg hierover eventueel een notificatie via de intercom-functie op de telefoons.

Spraak berichten

Stel zelf heel gemakkelijk dynamische en vaste spraakberichten in.

Adresboeken

Op de Voipplay portal kunnen verschillende adresboeken beheerd en toegekend worden aan bepaalde gebruikers (extenties). Via de VOIP-telefoon kunnen deze dan gemakkelijk geconsulteerd worden.

Hardware provisioning

Plug uw hardwaretelefoon in op het internet en automatisch wordt deze zichtbaar en beheerbaar via de Voipplay portal.

QR-code Provisioning

Via een QR-code scan kan de Zoiper softphone client gemakkelijk geconfigureerd worden om zich aan te melden als extentie op de Voipplay Cloud PBX.

User-login

Een gebruiker van de Voipplay cloud PBX kan zelf ook inloggen op de Voipplay portal om bepaalde eigen parameters zoals voicemail en phonebooks te beheren.

Online status

Via de Voipplay portal kunt u ook in één oogopslag zien welke collega vrij of bezet is, met wie hij aan het bellen is en hoelang het gesprek al bezig is

...

Andere features zoals queue, ring-group, follow me, ivr en call-logs zijn natuurlijk ook inbegrepen

VOIP-provider onafhankelijk // Gebruiksvriendelijk // Innovatieve features // Kostenbesparend